klantenservice, belangrijk.

Vragen over je bestelling of onze producten?

Wij zijn bereikbaar voor al je vragen! Wij bij Lachgas Voordeel willen onze klanten graag van dienst zijn. Wij houden onze klanten graag tevreden en hebben daarom een team met klantenservicemedewerkers dit dag en nacht klaarzitten, zelfs in het weekend.

Laat van je horen, en we helpen je verder! 🙂

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Je telefoonnummer (verplicht)

Je bestelnummer (verplicht)

Onderwerp

Je bericht

Meest gestelde vragen

Om je alvast antwoorden te geven op de meest gestelde vragen hebben we ze hier voor je op een rijtje gezet.

Waar zie ik bij welk afhaalpunt ik mijn bestelling kan afhalen?

Nadat je hebt besteld ontvang je dezelfde dag (mits overdag besteld) je track en trace e-mail. Als je kiest voor “Afhalen bij dichtstbijzijnde afhaalpunt” gaat je pakket automatisch op basis van je adres naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij jou in de buurt. In de Track & Trace kun je zien welk punt dat is geworden. Wil je graag je persoonlijke voorkeur aangeven voor een afhaalpunt? Dat kan! Dat kun je dan in de bestelnotitie schrijven. Als dit een officieel afhaalpunt is dan zullen wij die handmatig voor je selecteren. Bij Lachgas Voordeel staat de klant op 1!

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Wij begrijpen dat jij je Lachgas Voordeel bestelling zo snelmogelijk in huis hebt voor je feestje. Het liefst zouden we direct na je bestelling persoonlijk naar je toe rijden om hem af te leveren! Wij bezorgen echter via pakketten, zo kunnen wij onze prijzen de laagste van Nederland houden. Dus als jij vandaag je bestelling geplaatst voor vijf uur dan heb je gegarandeerd je pakket de dag erna in huis – zelfs op zaterdag! Voor de exacte aflevertijd van je bestelling kun je de Track& Trace bekijken. Deze ontvang je van ons in je e-mail. Geen track en trace? Geen probleem, mail ons en wij sturen je gelijk je track en trace opnieuw toe. Bij Lachgas Voordeel is klant koning! 🙂

In principe is het zo dat bij bestellingen die geplaatst zijn voor 17:00 uur ze de volgende dag in huis zijn. Dit geldt voor maandag tot en met zaterdag en onder voorbehoud van enige voorraadwijzigingen en met inachtneming van nationale feestdagen waarop koeriersdiensten niet actief zijn. Als het pakket niet de dag erna thuis is, geef het dan enkele werkdagen de tijd. Wij zorgen altijd voor een garantie voor een tijdige levering!

Hoe zat het ook alweer met die borg voor de tanks?

Simpel. Jij hebt bij het afrekenen tijdelijk statiegeld overgemaakt, en dit bedrag krijg jij uiteraard gelijk terug als je je lachgas tank weer leeg hebt. Je kunt je tank sowieso 60 dagen gebruiken, en als je hem langer nodig denkt te hebben omdat je hem binnen deze periode niet leeg krijgt – ook geen probleem. Stuur ons dan even een mailtje dat je je tank langer zult houden en hoe lang zodat wij het weten. Dan behoud je gewoon je recht op borgterugaaf! Stuur je je tank terug op naar ons via de retourdoos dan heb je binnen enkele werkdagen je borg bedrag weer teruggestort gekregen op je rekeningnummer waarmee je je bestelling hebt betaald. Klantenservice, belangrijk bij Lachgas Voordeel!

ga naar retourneren tanks & borg

Toch nog wat hulp nodig?

Bij iedere bestelling ontvangt u vanzelf een track&trace mail in de mailbox van het opgegeven mailadres om bestellingen te volgen. Voor een track&trace kunt u ook altijd even navragen.

Wij proberen u zo goed mogelijk te woord te staan als u vragen of klachten heeft.
Stuur een mail naar klantenservice@lachgas-voordeel.nl en wijreagen dezelfde dag nog! 🙂

Retouren

Wij leveren alleen de beste producten. Toch kan het zijn dat u zich simpelweg bedenkt, of omdat het niet is wat u ervan had gehoopt. Dan kunt u binnen 14 dagen het product aan ons retourneren en krijgt u gewoon uw geld terug. Retourneren kan middels onderstaand formulier gedaan worden:

Retourformulier