klantenservice, belangrijk.

Meest gestelde vragen

Om je alvast antwoorden te geven op de meest gestelde vragen hebben we ze hier voor je op een rijtje gezet.

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Graag vertellen je meer over onze levertijden. Bestellingen die bij ons binnen komen op werkdagen voor 18.00 uur verlaten diezelfde avond nog ons magazijn. Binnen Nederland heb je dan over het algemeen je bestelling de volgende dag in huis. Bestellingen in het weekend verzenden wij op maandag en ontvang je binnen Nederland dus op dinsdag. 

2. Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Op de dag van het plaatsen van je bestelling of de eerstvolgende werkdag ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling en een mail met daarin een track & trace. Raadpleeg de track & trace link om je pakktje te volgen en te kunnen zien wanneer je pakketje wordt bezorgd. 

3. Ik wil graag een tank retourneren, deze is van jullie afkomstig

Je kunt vanaf 16 december 2022 geen tanks meer retourneren, zoals beschreven in de pagina retourneren tanks en borg, en de algemene voorwaarden.

Wegens extreme drukte in november en december en aanhoudend personeelstekort reageren wij mogelijk 1 tot 2 werkdagen later dan u normaal gesproken van ons gewend bent. We doen er als team alles aan om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn! 

Waar zie ik bij welk afhaalpunt ik mijn bestelling kan afhalen?

Nadat je hebt besteld ontvang je dezelfde dag (mits overdag besteld) je track en trace e-mail. Als je kiest voor “Afhalen bij dichtstbijzijnde afhaalpunt” gaat je pakket automatisch op basis van je adres naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij jou in de buurt. In de Track & Trace kun je zien welk punt dat is geworden, die ontvang je op het e-mailadres dat je hebt gebruikt tijdens het bestellen! Wil je graag je persoonlijke voorkeur aangeven voor een afhaalpunt? Dat kan! Dat kun je dan in de bestelnotitie schrijven. Als dit een officieel afhaalpunt is dan zullen wij die handmatig voor je selecteren. LET OP: Haal je pakket wel op binnen 3 dagen bij het afhaalpunt want daarna komen de bestellingen weer retour. Bij Lachgas Voordeel staat de klant op 1!

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Wij begrijpen dat jij je Lachgas Voordeel bestelling zo snelmogelijk in huis hebt voor je feestje. Het liefst zouden we direct na je bestelling persoonlijk naar je toe rijden om hem af te leveren! Wij bezorgen echter via pakketten, zo kunnen wij onze prijzen de laagste van Nederland houden. Dus als jij vandaag je bestelling geplaatst voor vijf uur dan heb je gegarandeerd je pakket de dag erna in huis – zelfs op zaterdag! Voor de exacte aflevertijd van je bestelling kun je de Track& Trace bekijken. Deze ontvang je van ons in je e-mail. Geen track en trace? Geen probleem, mail ons en wij sturen je gelijk je track en trace opnieuw toe. Bij Lachgas Voordeel is klant koning! 🙂

In principe is het zo dat bij bestellingen die geplaatst zijn voor 18:00 uur ze de volgende dag in huis zijn. Dit geldt voor maandag tot en met zaterdag en onder voorbehoud van enige voorraadwijzigingen en met inachtneming van nationale feestdagen waarop koeriersdiensten niet actief zijn. Als het pakket niet de dag erna thuis is, geef het dan enkele werkdagen de tijd. Wij zorgen altijd voor een garantie voor een tijdige levering!

Hoe zit het met de wettelijke garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daar staan wij garant voor, en als een product niet voldoet aan de redelijke verwachting lossen we het met je op door omruiling of het terugbetalen van het aankoopbedrag. Zekerheid, belangrijk!

Hoe werkt het met gratis verzending?

Voor alle bestellingen met een aankoopbedrag van €100 of meer bieden wij gratis verzending aan binnen Nederland. U kunt dan bij verzendmethode ‘gratis verzending’ selecteren bij de afrekenpagina. De uitzondering voor Nederland is de 10KG tank omdat deze via een speciale duurdere verzendmethode wordt verzonden, zoals beschreven op de betreffende productpagina.
Gratis verzending kunnen wij helaas niet aanbieden aan verzendingen naar het buitenland omdat de verzendkosten internationaal dermate hoog zijn dat dit niet meer winstgevend is.

    Je naam (verplicht)

    Je e-mail (verplicht)

    Je telefoonnummer (verplicht)

    Je bestelnummer (verplicht)

    Onderwerp

    Je bericht

    Vragen over je bestelling of onze producten?

    Wij zijn bereikbaar voor al je vragen! Wij bij Lachgas Voordeel willen onze klanten graag van dienst zijn. Wij houden onze klanten graag tevreden en hebben daarom een team met klantenservicemedewerkers dit dag en nacht klaarzitten, zelfs in het weekend. Alle producten zijn volledig beschreven op de productpagina’s en alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

    Laat van je horen, en we helpen je verder! Mocht onze chat niet meteen reageren antwoorden we altijd alsnog op vragen per mail.

    Toch nog wat hulp nodig?

    Bij iedere bestelling ontvangt u vanzelf een track&trace mail in de mailbox van het opgegeven mailadres om bestellingen te volgen. Voor een track&trace kunt u ook altijd even navragen.

    Wij proberen u zo goed mogelijk te woord te staan als u vragen of klachten heeft.
    Stuur een mail naar klantenservice@lachgas-voordeel.nl en wijreagen dezelfde dag nog! 🙂

    Retouren

    Wij leveren alleen de beste producten. Toch kan het zijn dat u zich simpelweg bedenkt, of omdat het niet is wat u ervan had gehoopt. Dan kunt u binnen 14 dagen het product aan ons retourneren en krijgt u gewoon uw geld terug. Retourkosten komen voor kosten van de consument. Retourneren kan middels onderstaand formulier gedaan worden:

    Retourformulier